sobota 11. ledna 2014

Retrospektivně

 

Poslední neděle dlouhé vánoční dovolené byla ve znamení "motýlků v břiše". Legrační - tenhle anglický výraz pro nervozitu. Nevím, kde jsem k "motýlkům" přišla já, trpěla jsem jimi naposledy před zkouškami, ale v pondělí se žádná nekonala. 
Chtělo to prostě a jednoduše rozházený žaludek trošku zklidnit dobrým papu a šumajda pomůže vždycky. Základem je mrkev, petržel a žampiony osmažené na másle s kmínem a solí. Poté se přidají kostičky brambor, zalijí se a vaří doměkka. Na konci přidávám smetanu, která celou polévku povznese do sfér delikates.

 

Na další den to chtělo zas nějakou mňamku na posilnění nervstva. Přeci jen - první pracovní den - se většinou pekelně táhne a člověk se nemůže dočkat konce šichty. Takže obalit nervy čokoládou zamíchanou do mafinů. Nainspirovala jsem se TUTOK, origoš recepis TUTO. S autíčkem jsem to, Jani, teda nezkoušela, ale upečené mafiny mě velice mile překvapily. Těsto jsem jen více naředila mlékem, připadalo mi dost tuhé. Banán jsem dala jeden a místo čokolády na vaření jsem zamíchala tyčinku ledových kaštanů. Přidávám do kuchařky, upeču zas.

 

Nejsvětlejším okamžikem celého dne byla tato Skřítka, kterou jsem dostala od mamky D. Děkuju, je naprosto úžasná.  ♥



1 komentář:

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *