středa 28. února 2018

Má čtenářská výzva II


20. kniha poprvé vydaná v roce 2018

Traci Chee

Obrázek téhle knížky jsem si musela zapůjčit z internetu. Hned při první příležitosti jsem ji totiž nabalila Katy, takže ji momentálně nemám doma.

Nechala jsem zlákat opěvnými recenzemi a nádhernou obálkou knihy, ale tentokrát to nevyšlo.

Knížka mě zklamala. Kromě originálního provedení jako jsou v textu poschovávané "velké" myšlenky a sem tam "zvláštních" stránek, mě příběh téměř nezaujal. Je docela chaotický, takový obyčejný a prokládaný naprosto (pro příběh) zbytečnými vsuvkami.
Navíc mi ani nesedí přemíra mrtvých. Autorka předčí i Rowlingovou, která se taktéž vyžívá v umírání svých hrdinů.
Čekala jsem víc...

Hodnocení: ☺☺☺☺☺ (0/5)
Splněno: 3 z 20

1 komentář:

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *