pátek 17. listopadu 2017

Když se těžce hledají slova...

 

Podzim je ve znamení bolestných ztrát
a ještě bolestnějšího hledání odpovědí na otázku "proč".

Chtělo by to trochu barev do té mléčné mlhy kolem mě.
Hledám "pastelky" a snažím se.
Fakt se snažím!
Ale někdy je prostě nenacházím.
Ukládám si svá "potěšeníčka" na svůj soukromý instagram.
A tu jsem začala psát delší popisky.
Že by se mi stýskalo po tomto místě?

Asi tím největším nakopnutím bylo psaní dopisu pro Z.
Léto. Léto... Co jsem dělala v létě?
Blog je úžasný v tom, že člověk má kam kouknout pro připomenutí.
Mé léto tady má spoustu černých děr.
Byla jsem jinde. Řešila něco jiného.

Můj život má spoustu křižovatek a ještě víc slepých ulic.
Stojí mě to dost úsilí otočit se v půlce (nebo i dál) a vracet se zpátky.
Už to asi jiné nebude...

Nezbývá než doplnit pár černých děr
a s hlavou vztyčenou pokračovat dál.

2 komentáře:

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *