čtvrtek 26. března 2015

den 85. / 15

 
 


 Další z netradičních dnů aneb hup šup z vyjetých kolejí.
Nejdřív osmička (málem bych zapoměla na písemku, což se mi nestává), pak pětka tradičně s H. a křest ohněm v podobě prvouky ve trojce. Měla jsem asi deset minut na to, abych se rozhodla, co s nimi budu dělat. B. mě v tom nechala pěkně vykoupat, opice jedna. Ale zvládla jsem to. I následné čtení (i s psaním do písanky).

A. je ještě stále doma, takže materiály na přepisování se mi hromadí na stole. Naštěstí jsem to všechno dopsala a ještě jsem jedním uchem stačila vnímat ingliš.

Nový foťáček jsem musela vyzkoušet hned při cestě domů. Ještě ho musím poladit, aby to aspoň trošku fotilo podle mých představ. Ale jinak je takový malý lehký drobek, ideální na cesty do kabelky.
Juch!

Další dopisovatelka na brief. - tentokrát až z jůesej. A narozeniny opět jen jeden den přede mnou. Fíha!

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *