pátek 10. dubna 2015

den 100. / 15

 
 
 


Stý den v roce stál za to!
Po práci dobrodrůžo jak hrom, čekala mě hodinová cesta domů autobusem ocukrovaná taškou plnou třtinového cukru. Nejprve jsem si připadala jako sardinka, v druhém autobuse byl zas smrad, že by jeden pad. Ale díky této cestě jsem zaznamenala dvě věci:
 1. u Podzámky už prodávají trhovci => v pondělí se jde na bylinky
2. v Ry. jsem viděla prní VLAŠTOVKU ♥

Dnes jsem vyrazila s košíkem a termohrnkem s m. Obludka byla na pivu, i když mi to tak nevadilo, neměla jsem v úmyslu ho brát s sebou.
První zastávkou bylo Fialkové zátiší a cestou na Duhový kopec jsme dokonce objevily podběl. Má radost byla převeliká. Ale sedmikrásky nikde. Oblezly jsme kde co, zakopávaly o plicníky (jsou v sadu u Čarolouky i nad šopou) a pak je z dálky viděly na hřišti. Takže zítra!
Pozdě večer tedy ještě alou k plotně a vařit sirupek z včerejší dávky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *