středa 29. června 2016

S vůní...

  
 

... DÁLEK
Všecko to začalo, když jsem u Heleny uviděla tyhle luxusní námořnické podložky (TADY). Hlava mi začala šrotovat, že by to byl super dárek pro kamarádku. Návod je lehounký a výsledek vypadá božsky.

 
 

 K tomu jsem přidala pár kousků doma vyrobené kosmetiky a dárkový balíček laděný do modra je na světě.

 

... SLADKÉHO
Pečeno pro návštěvu. K. s O. dorazili nakonec autobusem. Zvládli to na jedničku. Až do té naší tramtárie. Jó, kdyby měli skůtr, mohli dorazit už v době, kdy jsem krucánky vytahovala z trouby...

 

... PEČENÉ PAPRIKY
Dlouho jsem hledala vhodný recept, kdy by nebylo maso nebo rýže. Ve veganské restauraci, kam chodím přes týden, dělají výborné papriky s náplní se slunečnicovými semínky. Ale recepis je mi zatím utajen. To přijde! Nicméně tenhle recept (TADY) je taky mňamka! A ta vůně, která se linula z trouby! I M. nasával a zjišťoval, co to tak hezky voní...
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *