úterý 2. května 2017

*R*a*d*o*s*t*i

 
 
 

Všední úterní den a tolik radosti!
Sbírka miniorchidejí se mi rozrůstá, i když neplánuji její rozšiřování. Tahle fialková je mojí favoritkou.

Má první Yankee Candle. Plácla jsem se přes kapsu, ale musela jsem vyzkoušet i svíčku, když jsem spokojená s vosky. Včera jsem objednala, dneska vyzvedla. To bylo radosti na Starém bělidle! Vůně je příjemná slaďoučká, žvýkačková. Chodím čuchat, i když svíčka právě nehoří.

 
 

A tady na Zaječí louce kousek od mého kopřivového políčka, kam jsme zašli natrhat ranní zásobu do koktejlů. Pampeliška - taková obyčejná kytka a tak optimistická barva. Miluju její žluté hlavičky, hlavně když je jí plná louka.

 

A další tip od Zuzky - Tobiáš Lolness. Teda sehnat jí (tu knížku, ne Zuzku) - to byl oříšek. Oba díly v jedné knize. Pořádně bachratý kousek. Navíc v měkkém obalu, takže s ní zacházím, jako kdybych měla v ruce Bibli. Příběh mě moc baví. Užívám si to! ♥
Dnes jsem stála na zastávce vedle lípy a říkala si, že ten Tobiášův musí být pořádně macatý strom, když jim cesta do spodní části trvala několik dnů...

2 komentáře:

  1. A co teprve pampeliškové věnečky... jen z nich člověk musí nejdřív vytřepat všechny ty breberky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pameliškový med... I u něj je stejný problém s bremerkami. :o)

      Vymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *