pondělí 22. dubna 2019

Jíst, meditovat, milovat

 

 Má čtenářská výzva 2019
cestopis

hodnocení: ♥♥♥ (3/5)
splněno: 10 z 20

Začátek byl nekonečně roztahaný.
Přeskakovala jsem, protože fňukání hlavní hrdniky mi opravdu lezlo na nervy.
Jsou horší věci než rozvod.
Navíc to ukusovalo na úkor pobytu v Itálii.
Pak to konečně začalo být trošku zajímavé, i když...
Čekala jsem víc.
Asi nejvíce mě bavila část vyprávějící o Bali.

Film jsem nakonec neviděla.
Záměr ho shlédnout byl, ale nebavilo mě to.

3 komentáře:

  1. Takže by to asi nezachránila ani Julia Roberts...:-)
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla velkým lákadlem, ale v mém případě to ani ona nezachránila. :)
      J.

      Vymazat
  2. Knihu jsem nečetla, film viděla a - no, takové rozpačité dívání, Juliin zářivý úsměv to moc nezachránil.
    Přeji krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *