pondělí 28. ledna 2013

Víkendová mozaika

Zřejmě poslední zimní fotka mých milovaných topolů.

Podle nich jsem určovala příchod jara i podzimu. Ale už nebudu. Půjdou...




háčkovánky
(bez nich by to už prostě nešlo)
Reakce s nádechem ironie jako "Ježíši, přece nebudeš háčkovat!", "Prosím tě a háčkování nech doma!" mně nechávají naprosto chladnou. :o)))

přibývá to, přibývá...



Poslední dobou vůbec nemám potřebu sedět před PC. Na blog jen nakouknu, sem tam nakouknu i k Vám. Skutečnost si neskutečně užívám jak už dlouho ne. Možná za to může i tahle knížka. 


Našla jsem ji TADY. Zatím nejsem schopná pochopit úplně všechno, ale díky řádkům v této zajímavé knize se mi otevřely nové obzory. Mé tušení se potvrdilo. Už vím!
Možná jsem jen další "blázen", ale když mi to pomůže ke štěstí, tak proč ne. Realita dostává blankytnou barvu a to se mi líbí! ♥




A z malé slečny už je OPRAVDU velká slečna!



Hodně kreativy do budoucnosti přejem! Bude potřeba.




4 komentáře:

  1. Jitu, háčkování parádní, čtverečky ti jdou jedna báseň. Moc krásný je ten dort, slečně přeji všechno nej a tebe zdravím!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jituš! :-)
    Topoly se budou kácet? Nám také pořezali stromky, které jme měli před domem, prý překáží v chůzi - vážně by mě zajímalo komu, ale co mě fakt trápí, takže nám pokácejí i naší břízu - ta s námi rostla, když jsme byly malé děti a teď nám jí prostě vezmou, ach jo. :-(

    Já mám zase od taťky knihu, kde se prokousávám mezi čarodějnicemi a svátými ženami - vážně hodně zajímavé čtení. :-)

    Dort vypadá báječně a ty svíčky jsou boží. :-)
    Líbí se mi ta kreativita na nehtech! Já jsem takhle jednou nalakovala nehty staršímu bratrovi, ale chudák o tom neměl ani potuchy - spal! A pak s nalakovanými nehty šel ven - nechápu, že je přehlédl. Když dorazil domů, tak mě málem přerazil! :-DDDDDDDDD Dnes na to vzpomínáme se smíchem. :-)

    No a tvoje čtverečkování je moc krásné, jde ti to náramně od ruky. Tak jen tak dál. ;-)

    Přeji ti krásný zbytek dne. Ahooooooj. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári,
      taky netuším, komu vadí. Asi že z nich na podzim padá listí do zahrad za nimi. No co, lidi jsou divní, ne... Každopádně mi budou chybět. Čarodějnice? Panečku! Tak hodně zábavy. Naše "figurína" o lakování naštěstí věděla, dokonce si poručila každý nehet jinak. Jen v obchodě při nákupu strkala ruce za záda. :o)))
      Měj se moc hezky.

      Vymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *