sobota 16. března 2013

Nepečený dortík

Mám ráda nepečené dorty z otvírací dortové formy. Jednu dobu u nás hodně frčely. Na víkendovou snídani, na chuť, na oslavu. Pak mi začala forma reznout (jak je to možné?) a novou ne a ne pořídit. Někdy před Vánocemi se mi podařilo koupit jednu ve slevě a včera mi při listování v kuchařce padl do oka tento recepis. A protože se sešly všechny výše uvedené faktory, pustila jsem se večer do "vaření". 





Ingredience:
sklenice meruněk
velký balíček piškotů
rum
pomerančový džus
2 vanilkové pudinky
cukr

Tekutinu z kompotu doplníme do 700 ml džusem, přidáme pudinkové prášky, podle chuti cukr a uvaříme pudink. Formu vysteleme piškotami, pokropíme rumem (tentokrát jsem nedávala), pokryjeme pudinkem, poklademe meruňkami a pokračujeme ve vrstvení. Končíme pudinkem. Necháme vychladit. 



2 komentáře:

  1. Hmm, ten vypadá dobře, meruňky já ráda:-))

    OdpovědětVymazat
  2. No páni, to musí být mňamina!!!! :-)
    Vypadá senzačně. :-)

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *