sobota 15. února 2014

S. a š.


Sobotěnka.
Navíc ocukrovaná slůnětem na horizontu.
Ráno jsem měla pocit, že východ slunka se posouvá směrem doleva, i když teď při zkoumání fotek z ledna už si nejsem tak jistá. Každopádně sobotní východy miluju tak jako tak. 


 
 
 

V týdnu jsem dokončila šálu inspirovanou Annette (TADY). Její stránky mám moc ráda; tři děti a ještě najde čas i na svůj koníček. 
Tahle šála mě bavila, hlavně kombinování čtverců v závěru. Tmavě tyrkysová - ta je moje. Třásničky na konec, bez nich to nebylo cosi ono. Snad se bude L. líbit. 

Jinak sobotěnka fajnová. 
Obídkek, pak čtení s latéčkem, háčkování... 
Byli jsme i na krátké procházce, pokochat se okolními kopečky.
Bylo dost větrno. 
Domů jsem se vrátila prokřehlá.
Naštěstí jsem si vzpomněla na bylinkové sirupy ve špajzíku.



3 komentáře:

  1. Šála je naprosto supr Jituš:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Oh Jitu, Dein Schal ist ganz toll geworden, Applaus!! Er steht Dir auch prima :-)
    Viele liebe Wochenendgrüße
    Nata

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná šála, precizně uháčkovaná a ty barvičky.....jedna báseň....

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *