sobota 9. srpna 2014

Růžový keř

 
 
 


Měl to být polštář.
Ze zbytků co zůstaly z Větrníkové deky.

Jablková zelená došla, aniž bych měla všechny růžičky hotové. Nu tedy dobrá, zbylé květy budou jen v bílé. Jenže pak se mi polštář tuze zalíbil a chtěla jsem z něj minideku. Na křeslo do haly. Přemluvila jsem M., aby se mnou sjel do města na klubíčka. A aby to bylo zajímavější i pro něj, navrhla jsem, že na motorce.
(od té doby jezdíme na motorce čím dál tím častěji a nejen pro klubka)


 


Dva týdny zůstávala deka nedodělaná. Rozmýšlela jsem, co s ní. Zda pokračovat a zvětšit ji, případně jaký okraj zvolit. Petrolová barva se tu náramně hodila. Začíná mi být moc sympatická. Zkrátka - potřebovalo to něco tmavšího, aby zbytek vynikl.
Pak jsem křesílko kolikrát ozkoušela i s dekou u filmu a bylo rozhodnuto. Zůstane "Růžovou" a bude.


 

 
Vlna: Merino (Vlnap)
Barvy: sv. růžová, tm. růžová, zelená (oliva), zelená (jablko), bílá, zelená (petrol)
Rozměry: cca 52 cm x 52 cm
Háček:

Co se mi vybaví, když se řekne Růžový keř: pro změnu horké léto (stejné jako u Větrníkové deky), mé oblíbené místo na schodech do zahrady, sladká vůně růže (té tmavší), těšení se z levandule, pozorování včelek v potoce, Obludka ležící mi u nohou...
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *