úterý 14. října 2014

Kratičké úterý

 
 


Hned ráno jsem si udělala radost v trafice. Šílená... :o)

Uzavřela jsem bratrský pakt s mým pracovním noťáskem. Furt říkám, že i věci mají svou duši. :o)

 U kafe jsem objevila krpu. Včera jsem háčkovala asi bez brýlí. Takže nová variace na téma "mezi kopci". A musím říct, že to bude vypadat líp.

Odpo na zahradě. Nebe bylo vymetené, i když po cestě domů to vypadalo spíše na trakaře. Terénní úpravy pokračují. Ždímu trika a odpouštím si večerní jogínování. T. mi velkoryse posunul hranice políček. Ve prospěch levandule! Co dokáže pochvala uzenáčů. ☼

Čtení na pokračování. Ráno Pollyanna. U večeře Osma. Před spaním Když přichází štěstí.

Dnes jsem v Osmě narazila na toto:
"Wenn ihr´s nicht fühlt, ihr werdet´s nicht erjagen." - Goethe
 Číst myšlenky druhých je obtížné, už v Bl. jsem nesnášela dvouhodinovky na téma, co tím chtěl básník říci a proč je čárka tam, kde je...
Prosím, nemohl Bys mi dát jasnější instrukci, fakt mám dlouhý vedení...

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *