pondělí 6. října 2014

Baktus háčkem

 


Láska na první pohled.
Začátky nebyly snadné. Anglické návody nejsou mou silnou stránkou. Začala jsem a skončila. Začala jsem a skončila. Přesto mi to nedalo spát. Až s pomocí Naty se to konečně rozjelo. Zajímavé, jak se k jádru pudla někdy dostaneme úplně druhou stranou.


 


Léto bylo bohaté na kamarádčaty s háčkem.
Není tedy divu, že mi tento šátek bude připomínat i stinné stránky tohoto "sportu" - šermování. Už vím, jaké to je budit se ze spaní kvůli bolesti rukou. Už vím, jaké to je zažívat strachy, jestli bude všechno zas jako dřív. Už vím, jaké to je, těšit se na dny bez bolesti.


 


I tato pohádka má přeci jen na konci happy end.
A já se můžu těšit z focení šátku na jabloni, pod kterou to všechno jednou začalo.
 ♥


 
 


Název: Baktusový šátek
Vzor: Crobaktus (TADY)
Příze: Laguna Ariadne
Barva: natur
Háček: 5
Spotřeba: 2 klubka a chloupek
Rozměry: delší strana 147 cm x kratší strana 76 cm

Když se řekne Baktusový:
slunečný den, švitoření vlaštovek, kostelní zvon (a na to bolavé se rychle zapomíná)

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *