neděle 15. února 2015

˟˟˟

 
 


Na sousedovic střeše to žije. Dvě kočky za jeden den. A jednu se mi konečně podařilo vyfotit, aniž by z ní byl vidět jen ocas. Nicméně když jsem přebíhala ke kuchyňskému oknu, z kterého by byla na štřeše jistě více fotogenická, zamávala mi ocáskem a zmizela kdesi pod střechou.
 *
"Rojčím" s Annou a je mi tááák dobře. Ta mi dokáže vždycky zvednout náladu. A další díl je tááák tučňučký... ♥


 
 
 


Odpoledne strávené na Montebůů. Ani domů se nechtělo, jak bylo prímově. Sdolávání sněhových závějí, kontrolování krtka, jestli už se dostal do kapličky (ne a ne to trefit) a plánování jarních tralalajd po okolních lukách. Juch!
Krásně je u nás. Jsem tak happy, že můžu žít mezi kopci... ♥
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *