neděle 8. února 2015

Čítanka - Plamen duše

 

První z mé čítanky.
*
kniha napsaná ženskou autorkou




Našla jsem ji zapomenutou v naší knihovně.
Vypráví o mladičké dívce Selené žijící v dávných dobách v Sýrii. Její matka jí zasvěcuje do tajemství lidového léčitelství. Při jedné nešťastné události na tržišti potká Selené lékaře Andrease, do kterého se zamiluje. Sní o společné budoucnosti po boku tohoto muže a o studiu lékařství. Její sen se však rozplyne, když musí odejít s matkou do Antiochie, aby naplnila svůj osud. Matka však po cestě umírá a Selené unesou neznámí muži. Začíná její dlouhá pouť, na jejíž konci možná znovu spatří Andrease.
*
Četla se jedním dechem.
Napínavá, dobrodružná...
Selené jsem si zamilovala hned zpočátku, obdivovala jsem její houževnatost a trpělivost.
V něčem jsme si podobné - já za svými sny vždy musím také urazit dlouhou cestu.


2 komentáře:

  1. Krásné čtenářské plány...obdiv...je toho dost, já bych ráda někdy dočetla jednu rozečtenou knížku :). Čas by byl ale líná mysl k večeru...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neberu to jako závazek. Spíš jako zpestření, sem tam totiž nevím, po jaké knížce sáhnout.

      Vymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *