čtvrtek 23. července 2015

den 204. / 15

 
 
 
 
 

Vyspávat se v tom vedru nedá. Vstávala jsem s M. a přesunula se s knížkou na válendu, kde bylo o poznání chladněji. Stejně jako posledně jsem nakonec usnula. Ne že by to bylo nezáživným příběhem. Naopak. Tanec v přítmí vypadal ze začátku nezajímavě. Párkrát mě napadla myšlenka, jestli se na něj nevykašlat. Ale od dvousté stránky to nabírá šmrnc a grády a ke konci už jsem se od detektivky nemohla odtrhnout.

Kominíčka jsme ze žraločí hlavy nestihli vystěhovat. Dneska, když jsem na něj před bouřkou číhala, abych ho vyfotila, zjistila jsem na tu dálku z balkonu, že se v hnízdě něco hýbe. Jsou tam alespoň dvě ptáčata. M. mu věčer narychlo vyrobil zástěnu, aby na něj kočky nemohly. Snad to pomůže.

Šátek vypadá božsky!

A nakonec jako třešnička na dortu mototralalajda. ♥
 ☼