neděle 27. září 2015

Šátek Vichřice

  

Prázdninové háčkovánky konečně dokončeny.
Tento fajnový šátek jsem našla na dropsu TADY.
Červená pro mě není, tou pravou je modrošedé vlnapské merino.

 
 
Název: Vichřice
Technika: háček, dlouhé sloupky, dvakrát nahozené dlouhé sloupky, řetízková oka
Příze: Merino Vlnap
Barva: modrošedá
Háček: 6
Spotřeba: nějaká zbytková klubka + 3 celá klubíčka
Rozměry: 86 cm x 118 cm

 

U tohoto šátku jsem využila vychytávku od mé kamarádky Nataly.
Šátek jsem na tři hodiny namočila do octové lázně.
3 - 5 l teplé vody
+ 120 ml jablečného octu

Poté jsem šátek vymáchala v čisté vodě
a následně ve vodě s dětským šamponem.
Opatrně vyždímala a nechala uschnout na ručníku.

Výsledkem je měkoučký a voňavý šátek.
Háčku zdar.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *