sobota 16. dubna 2016

*

 

Aloe vosk voní naprosto fantasticky. Zatím nejlepší vůně co jsem měla. Ani se mi nechce zkoušet jiná (koupila jsem si jich spoustu).
Tady na fotce zelený voňavý ledovec.

 
 

Kváskové těsto po sto padésáté třetí. Tento recept (TADY) konečně zajistil padesátiprocentní úspěšnost. Byla by stoprocentní, kdybych nepřipálila jeden z plechů. Chudáčci dalamánci byli zespod černí.

 
 
 
 

A po úspěšném pečení honem na zahradu. V mezičase se zatáhlo, takže jsem si slunka moc neužila. Pustila jsem se do horního záhonu. K růžičkám jsem zasadila semínka miniaturních máčků. Nad levanduli přišly semínka kytek na sušení. Echinacea přečkala zimu, jako souseda dostala heřmánek. A na největší část jsem zasadila krásenky a mix letniček. Doufám, že se všechno ujme, taková malá soukromá louka by se mi moc líbila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *