neděle 23. dubna 2017

Neděle se nedělí

 

Užívám si to zmrtvýchvstání velkými doušky. Zvláště dnes přitom aprílovém počasí. Dopoledne trocha práce tady, odpoledne procházka na bejlí.

 
 
 

Louka ušáků je plná žlutých pampelišek, až jsem měla chuť natrhat je do košíku na pampeliškový med. Ale s cukrem musím stále opatrně, takže by to bylo stejně zbytečné. Čaj nesladím, raději se pak v létě vyřádím na marmeládách. Konečně!
Les nám kácí před očima. Za chvíli po něm zůstanou jen paseky a pařezy.

 

Navečer jsem se pustila do sušenek. Těsto díky medu dost zlobilo, ještě že jsem dělala jen z poloviční dávky. Ale i tak chutnají. Pravé nefalšované máslové.

 
 

A nakonec fialkové kytí. Ty letos jedou o 106. Budu muset přesazovat, tak se rozrůstají.

3 komentáře:

  1. Ahoj Jitko, vnímám, že je to u nás podobné. Taky se snažím opět více být v přírodě a žít každým okamžikem. Někdy se stane, že se ten zimní spánek trochu protáhne.
    Vidím, že píšeš, to je dobře. Chystám se už pár měsíců o napsání knihy.. a něco mě pořád brzdí..
    Přeji ti náladu tvořivostí obdařenou. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. Ty píšeš knížku, Zuzi? No teda, to máš můj obdiv. A jakou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovou ze života, povídkovou, plnou radostí..
      Možná zůstane v šuplíku nebo jen v rodině, ale potřebuje ven :-)

      Vymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *