neděle 24. prosince 2017

Třetí prosincový

 
 

Ježíšek letos přišel už dvaadvacátého. A jak mě potěšil, že to stihl tak brzy. Měla jsem za to, že balíček dorazí až mezi vánočními svátky... Stálice Big Merino je moje měkkounká srdcovka, je to pravé poňuchňáníčko na zimní čepiče a šátky. Chtěla jsem tentokrát vyzkoušet i Alasku, ale nevím, jestli budeme kamarádky. Čepici snad unosit zvládnu, ale u šátku už mám pochyby. Je přeci jen trošku kousací...

 

Nákrčník dokončen. Krásně to s háčkem ubývalo. Ale nakonec přeci jen šel z domu. Nejsem ten správný typ na nákrčníky. Potřebuju "tělo na tělo" a to s nákrčníkem na bundě moc nejde. A tak jsem ho darovala k ježíškovi m.

 
 

Poslední adventní čajový sáček. Lahoda! A tento rok opravdu poctivě každičký den jeden čajík. Do práce. Nebo odpoledne doma. O víkendu se sušenkou. Mňam.
Neodolola jsem a po cestě z práce jsme se zastavili koupit pravý nefalšovaný stromeček. Takový pucík! A jak je nádherný, když je načančaný...

 

Dárek na poslední chvíli. Překvapil mě konečný rozměr. Čekala jsem mnohem menší dečku. Mám v plánu si udělat jednu i pro sebe. Je to opravdový skvost a netrvá ani dlouho uháčkovat.

  

Poslední dobou ujíždím na chlebových plackách. Ta lahoda! Dají se jíst jen tak, nejlépe vytáhnuté z trouby a trošku zchlazené. I teď se mi sbíhají sliny, jen vidím obrázek. Recept ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *