pátek 20. srpna 2021

Za humna, koláč a šití

 
 

Výprava za "dokumentární fotografií" aneb poznávání okolí. Kostel ve S. V. má nádherné detaily vrat, oken a výzdoby. Až ho jednou opraví, bude to krásná stavba, velikostně srovnatelná s kostelem sv. Mořice. Hezká vrátka mají i hned ve vedlejším domě. To prostě nešlo si je nevyfotit. Madýlko na klepání je už vyleštěné do zlaté barvy. Zámek v P. je těsně před spadnutím. Konečně jsme se podívali do parku. Oba nás překvapil svou velikostí. Čekali jsme ho větší. Dvakrát si mě tam vyhlédl motýl jako svou přistávací plochu. Vyfotit se bohužel nenechal.




Po obědě mě honila mlsná na koláč. Tahle kelímková rychlovka je má oblíbená. Když mám v ledničce posypku ještě z minula, je koláč během deseti minut v troubě. Je to jediný koláč, na kterém Medvi snese červený rybíz. Shodli jsme se, že na něm nesmí chybět v žádné z jeho variant. A samozřejmě mandlové lupínky...

Jogurtový rychlokoláč
1 vejce
1/2 kelímku cukru
1 kelímek bílého jogurtu
1 1/2 kelímku mouky
1 lžička prášku do pečení
+
ovoce na ozdobu
+
posypka




Šití jsem si dneska užívala. Nejjednodušší taštička jaká může být. Nastavila jsem si nejpomalejší šití, takže se mi nestalo, že by se mi splašil pedál a sešito mám jak od profesionála. Nový taštičkový setík a diář do nového pracovního batůžku je hotový. No, možná si přišiju ještě něco. Ta světlá lístečková látka je fakt úžasná...


Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *