neděle 21. dubna 2013

Jestřábí zátoka

...od Susan Wilsonové





Charlie Worth je novinářem a právě se zabývá psaním článku o havárii bojového letadla z konce druhé světové války. V jiné situaci a s jiným tématem by jednoduše napsal sloupek, aniž by ho to nějak blíže zajímalo. Ale tentokráte je to jiné. Jeho matka totiž v té době v Jestřábí zátoce pobývala ve starém době po babičce a právě tam ji zastihla zpráva, že Charlieho otec, americký voják, padl zřejmě do zajetí. 

Opět povedený příběh. Ze začátku vzpomíná Charlieho matka Vangie na svůj pobyt v Jestřábí zátoce. Četlo se to dobře, připomínalo mi to mé loňské léto. Říkala jsem si, že je to prima odpočinkové. Nijak zvlášť jsem to nehltala, ale bavilo mně číst. Pak se děj dostal do přítomnosti a vypravěčem bylo najednou více postav. A v tom dostal příběh grády a už jsem se nemohla odtrhnout, musela jsem to prostě dočíst. 




2 komentáře:

  1. Jitu, díky za typ!
    Přeji hezký nedělní večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, zajímavá četba. Já jak teď pořád něco tvořím, tak si čtu na etapy - to nemám ráda. Ale už se blížím do konce. :-) Pořád čtu Interview s upírem a je to opravdu krásné čtení. :-)
    Měj se krásně Jitu. :-)

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *