neděle 26. května 2013

"N" jako Nazeleno

nedělenka, neděle...

Po dlouhé době jsem opět vytáhla šicí stroj. Ještě tam byla navinutá šedá nit, to jak jsem posledně zahýbala nohavice džínů. To teda nemusím, nee. Ještě mně čekají jedny a odkládám to, odkládám. Dneska polštářky do ložnice. Nepovedlo se tak, jak bych si představovala. Musím víc cvičit. 



Nasbíráno na sirupek. Bylinky bujaře rostou, stejně jako plevel. Za chvilku nepoznám, co je co. Když ono ale skoro pořád prší, tak se nedá vyrazit s motyčkou a košíkem plevelit...







6 komentářů:

  1. U nás taky statečně prší ... ale i tak jsem stihla vyplít skalku a zasadit okurky:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu si z Tebe muset vzít příklad, Aji. Gumáky po pupek a směle do práce. ☼ Nebo bys mohla přijít ještě k nám, co říkáš?

      Vymazat
  2. Já na tu svou zelenou plevelovou haveť budu muset vzít mačetu. A stále hlásí deštík. To se poroste! Ale co, tak se nám v zimě stýskalo po zelené, že mně to nemůže rozhodit. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jitu! :-)
    Koukám jakou nádhernou látku jsi zvolila na povláčky na polštářky do ložnice. ;-)
    A naloženo na sirup máš skvěle. :-) Víš co? U nás je nádherně slunečno a dokonce i teplo. ;-) Ale asi je špatný tlak, neb jezdí jedna sanita za druhou. :-(

    Mě se strašně moc líbí fotka u tebe v menu na levé straně, jak máš puntíkatý hrneček a v něm krásné háčkované sušenky!!! Nádhera!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta fotka je taky mou favoritkou. Trošku jsem to tady obměnila, aby to nebylo moc okoukané.
      Sirupek už je uvařený, už se používá a vydařil se.

      Vymazat
    2. Já se pokaždé u tebe rozhlížím a těmi fotkami se kochám - jsou překrásné, něžné a útulné. :-)

      Vymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *