pátek 24. května 2013

"P" jako Pro potěchu

páteček, pátek...
  
Výlet za kulturou a návštěva prodejny sonnentoru. Jupí. ☼ Nebýt divadla, tak jsem tam ještě teď.



Dobré ráno s kohoutkem do práce a na víkend, abych nezačínala kávou. Poznávací sada, který budu "užívat" jako čajovou krabičku adventního kalendáře - každý den jeden. Těším se na bílý čaj a harmonii sv. Hildegardy. A do třetice všeho dobrého Čepička z květů - sypátko se směsí řepného cukru, jahod, květů chrpy, vanilky, zázvoru, růže a levandule. Dá se jí ozdobit šlehačku, moučníky, dezerty, jogurt. Já ji chci vyzkoušet do kávy. Měli tam přímo směs na kávu, ale byla s kardamomen a ten mi moc nechutná. Dokonce se dá vybrat mezi variantou v plechovém sypátku a touhle krabičkou, která je levnější.
Až teď, když jsem sem vkládala odkazy, jsem zjistila, že jsem koupila levněji než za ceny na internetu. Takže se určitě vyplatí navštívit nějakou partnerskou prodejnu.


Blaní, fakt bílá. Mělas pravdu. ☼






4 komentáře:

  1. Jituš,bílou já prostě poznám !!!!
    Je nádherná!!!!
    Já mám zrovna tmavě fialovou a modrou.Růžová nepřežila zimu.
    No a čajíky já můžu jen ovocné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po pravdě, taky jsem se divila, když je ten ještě "zabalený" květ bílý, jak pak zmodrá... Chyba lávky, spletla jsem to. :o)))
      Já ovocné jen pečené, kupované nee.

      Vymazat
  2. A já mám ráda snad úplně všechny čaje! :-D Už jsem pila i zelený, bílý, červený, oranžový a růžový. Červený byl nejpálivější. :-) No a samozřejmě černý a ovocný - ovocný je vlastně převážně černý čaj ochucený. :-)
    Jsem prostě milovník čajů a mám moc ráda i čaje ledové. :-) Jen prostě nemám ráda čaj s mlékem - brrr!!!
    Tvoje nové úlovky vypadají úžasně! Jitu Jitu, co ty všechno nevypátráš. :-) Tak pak dej vědět, jak ti chutnaly ano? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou výborné! Fakt stojí za koupení. Ale špicové je i to sypátko na kapučíno. Jéje, to bys sis zamilovala kapučíno i Ty, která kávu nepiješ. Budeš muset někdy přijet a uvidíš, jak Tě naučím pít kávu. :o)))

      Vymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *