pátek 25. října 2013

Pátkovatě

Další dekáda babího léta.
Vůbec se nezlobím, je kouzelné.
Tlustá vlákna pavoučích sítí.
Nezvykle teplá odpoledne.
Hromady barevného listí na zemi. 
Víkendové procházky po lukách.
Pouštění draka.
Přímo nasáváme světlo těchto podzimních dnů.


Jedno malé zátiší na dvoře
maskované v zelené.
Pavoučí síť obalená milionem kapiček.

 


To je on
mého srdce šampion!
Pan Muškát
krasavec letošního léta.

 


Vánoce téměř za dveřmi
vánoční kaktus před rozkvetením
(i ten velikonoční by mohl konečně jednou vykvést)

 


Puntík k puntíku
 ● ● ● ● ●
Už měsíc chodím cestou do práce kolem výlohy s porcelánem, kde vládnou puntíky. Uhranuly mě. Odolávala jsem dlouho. V momentě, kdy jsem řekla nahlas, že se mi líbí puntíky v bílé nebo červené variantě, začíná se to puntíkatět všude. A tak k puntíkatým krabicím v obyváku přibyly i květináče a nakonec i čajový hrneček. Nebude poslední, to vím na puntík! ♥


 



A po večerním kakau
 s dvěma kostkami
mléčné čokolády
nezbývá nic jiného
než popřát
sladkou dobrou noc.




2 komentáře:

  1. Ahoj Jituš!
    Čtu,že si podzim pořádně užíváš.Letos je opravdu krásně a snad to ještě chviličku vydrží.Právě teď jsem unavená po odpolední,ale tady jsem si pěkně početla a možná bych si měla koupit nějaký puntík...
    Jituš,krásný víkend...máme prodlouženou možnost odpočinku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za návštěvu, Blaní. Taky jsi potěšila. Prodloužený víkend se nám moooc líbí, to víš že jo. Tak odpočiň a krásné dny přeju, J.

      Vymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *