neděle 13. října 2013

Větrníková deka ♥

Tak je to TU! 



221 čtverečků tvoří konečně jeden celek.
17 řad, které se zdály na začátku nekonečné. 


 


Popravdě, moc jsem tomu nevěřila, že zvládnu něco tak dlouhodobého. Ale když mi přišel balík s objednanou vlnou, nebyla cesta zpátky. Začala jsem 9. června, skončila dnes chvíli před obědem. Celou dobu jsem si to náramně užívala. Moc mě to bavilo. Poslední dny byly háčkováním nabity. A jak říká M., konečně můžeme zase žít! :o)


 
 


Poslední fialový čtvereček...
a jde se na obrubu



S okrajem jsem si docela dlouho lámala hlavu. Na radu Nataly jsem plánovala barevné "puntíky". Ale nesedělo to. A co barevné krátké sloupky? Nee, pořád to nebylo ono. Nakonec jsem uháčkovala jednu granny řadu v béžové a řadu krátkých sloupků ve stejné barvě. 


 


Název: Větrníková deka
Technika: dlouhé sloupky a řetízková oka
Příze: Merino (Vlnap)
Barva: béžová, šafránová, sv. růžová, tm. růžová, tyrkys, petrol, oliva 
Háček: 5
Spotřeba: cca 33 béžových, 7 barevných (spotřebováno tak 3/4 klubka z každé barvy)
Rozměry: 150 cm x 120 cm, 17 x 13 řad + okraj

Co se mi vybaví, když se řekne Větrníková deka: horké léto, teplé slůňo, vůně borovice a lípy, koupání v Bečvě, písničky z Očička, prima podzim, káva z makového hrnečku, rodinná setkání, bylinkový čaj a Barbra S.


 

 



Háčku zdar!
Určitě nejsi poslední
(i když teď si dám chvilku voraz)



7 komentářů:

  1. Ty, jo, Jitu! Tak velká deka. Klobouk dolů! Je moc hezká. Já na tyhle velké projekty nemám tpělivost. Většinou mám velké plány, je z toho nakonec tak dvacet čtverců, které leží ve skříni jako kostlivec...Dobrou! Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásná Jituš, senzační!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. to je nádhera. Po takové toužím, ale zatím jsem se k tomu neodhodlala.

    OdpovědětVymazat
  4. Jituš paráda! Deku jsi zvládla na 1*, vypadá úžasně. Jsi holka šikovná. Hezký den Anny

    OdpovědětVymazat
  5. Ohh, sie ist fertig!! Toll, Jitu, Applaus!! Die Decke ist super ♥. Das ist ein schönes Gefühl, wenn man es geschafft hat, gell? Wenn ich die Übersetzung richtig gelesen habe, hat es mit dem Rand leider nicht geklappt. Welches Problem gab es denn? Ich mache gerade eine Decke mit diesem Dots-Muster, ich kann Dir auch ein Foto schicken. Oder hast Du schon eine andere Lösung gefunden?

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jitu!!!
    Nádhera!!! naprostá a dokonalá nádhera!!!!!! Pamatuji se, že jsi chvilku přemýšlela o tom, že nakonec deku budeš dělat na etapy, smířila jsi se s tím, že ti třeba potrvá i nějaký rok a vidíš!!! Už je hotová a zase až tak moc dlouho jsi se s ní nedělala! Je nádherná a strašně moc se mi líbí ta béžová barva!!!!!!! Jitu klaním se! Dokonalé! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za Vaše milé vzkazy, udělaly mi obrovskou radost. Díky že si najdete chvilku a písnete, moc si toho vážím. ♥

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *