sobota 5. října 2013

Včerejší

... chumlací večer
s
parádním časopisem


 


Pravý domácí časopis jsem objevila kdysi v létě. Pak jsem na jeho existenci úspěšně zapomněla...
Ale naštěstí mi přišel jeden mail, který mi ho opět připomněl. 
Jsem ráda. Časopisy moc nečtu, ale tento je opravdu velice zajímavý. Odpoledne jsem si pro něj zajela k zelenému stromu, přikoupila čajík, sypání do kafí a mazání a těšila se na večer. Ještě ho nemám přečtený celý, ale rozhodla jsem se, že si ho předplatím. 
Už se těším na brzké třetí číslo...  ♥




4 komentáře:

  1. Jitu, tak o tomto slyším poprvé. Budu ho muset prozkoumat.
    Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Název časopisu je odkazovací. Na jejich stránkách si můžeš prolistovat obě čísla. Ne že bys sis teda početla, text je rozmazaný, ale člověk má aspoň přehled, že je docela napěchovaný článkama.
    S jeho koupením je to trochu problém. Samo že Praha a Brno, ale ostatní si pro něj musí buďto někam zajet nebo objednat po internetu. Ale na webu je levnější a při předplatném nechtějí ani poštovné. Tak proč ne. Škoda jen, že už se nedá koupit číslo první...
    Klidně ještě písni, co konkrétního by Tě zajímalo. ;o)
    Užij si neděli, J.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jitu!
    Tak ten časopis vidím úplně prvně! Moc se mi líbí jeho úvodní stránka a dost by mne zajímalo, jak vypadá uvnitř. :-)
    Já jsem zase dnes skoro celý den zachumlaná v dece a popíjím čajíček. :-)
    Jitu, měj se krásně a ahoooooooj!!!! :-)

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *