pátek 20. prosince 2013

Červenobílá dohoda

 
Vánoce
Oficiálně začaly včera Betlémem. 
Nasávala jsem tu atmosféru plnými doušky. 
Večerní představení bylo opravdu silným zážitkem.
A pak posezení, které už také neodmyslitelně patří k zahájení Vánoc.
Jen to dnešní vstávání bylo kruté. 
Zato páteček stál za to - už od jedné hodiny! 
Odpoledne jsem potřebovala trochu spočnout, bavila jsem se háčkováním hvězdiček a posloucháním Čtyř dohod.
Nasmála jsem se, ale i zamyslela.
Je zajímavé, jaké nesmysly někdy vypouštíme z pusy...






2 komentáře:

  1. u nás začaly vánoce taky včera odpoledne..... pro mně osobně, kdž jsem sjel od Ikea na Černém mostě- posílen jak jinak - švédskými kuličkami :-)... na D11... to byl pro mě začátek letošních vánoc, úžasný pocit

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *