sobota 13. prosince 2014

Čáry máry pod kočáry

 
 
 


Do červena, do modra i do zelena.
TOLIK barev díky dnešnímu slunku.
A když je na obloze, ve většině případů je i v duši.
 

 
 
 


Odpoledne filcohrátky.
Pěkně zvesela v růžové a hnědé. Pod stromeček - pro štěstí. Můj starý bílý stůl je poslední dobou čím dál tím oblíbenější. Nejen na písemnosti. I nitě, stužky a špendlíky jsou "in". A hned naproti stolek s šicím strojem. Pěkně pohromadě, braši. Trénuju a je to znát. Z filcohrádek pomalu přecházím na látkohrátky. Juch.


 
 


Chtěla jsem si připravit těsto na zítřejší pečení. Žádné cukroví, to u nás nejede. Jen sušenky (TUTOK) ke kafeti nebo jen tak na mls. Nejvíc zaujal recepis na mrkvové. Ale páč se mi nechtělo do sklepa pro mrkev (je to tuze daleko), nahradila jsem ji jablkem. Pak jsem zjistila, že kokos nemám, takže další čarování - ano, máme tak leda mandle. No, a pak už to šlo v rychlém sledu a brzy byla na světě další verze tohoto prima receptu.

300 g směsi hl. mouky a špaldové mouky
200 g másla
100 ml medu
2 lžíce nasekaných mandlí
3 lžíce nastrouhaného jablka

Na spočinutí v lednici nebyl čas. Nějak mě to chytlo. Už jsem byla u vykrajování třetího plechu, když jsem si řekla, že by bylo fajn mít i něco mňamózního k snídani. Takže trojúhelníčky srolovat opět do úhledné koule a rozválet do marmeládového koláče s jablkovou oblohou, která je u nás velice vyhledávanou pochoutkou. U VŠECH. A to už je co říct.
Takže suma sumárum: 
dva plechy sušenek a kulaťák
Tomu říkám VYTUNĚNÝ recept.


1 komentář:

  1. Ach Jitu, Deine Weihnachtsbilder sind immer so schön! Was häkelst Du in Blau? Lady Grey Tee muß ich auch unbedingt mal noch probieren. Normalerweise mag ich bei schwarzem Tee nur Earl Grey, aber die Lady ist bestimmt auch gut :o).

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *