úterý 30. prosince 2014

Domkem nedomkem (15)

 
 
  


Právě… jsme se vrátili z bílé divočiny. Původně jsem chtěla vyrazit na staronových sněžnicích, které mám už od loňska a ještě nebyla příležitost je vyzkoušet. Ale prý bych si je tak leda zničila, a tak leží dál na regálu a čekají na vhodnější příležitost. Každopádně i tak byla výprava na Čarolouku úžasná. Kousek s námi šla i Mona, Obludkova psí kámoška, ale nechala se zahnat cizím psem, strašpytel.




V domku... se chystáme na odpolední herní mač. Jen ještě vybrat tu správnou hru (tipuju tradičně dostihy nebo kamiony), nachystat nějaké to mlsání, uvařit konvici čaje a můžem začít.
Boje o Reykjavík za tři žetony byly strhující, 2 : 1 pro mně.

Na zahradě… je studená bílá peřina. Hbité kočičí tlapky vyšlapaly spoustu pravidelných křižovatek skrz naskrz. Zrovna včera jsem si říkala, jak se těším na jaro, až zas budu moc sednout pod švestku nebo růžový keř.

Čtu… Mám toho rozečteného spoustu. Ale nejčastěji otvírám Moc od Rhondy Byrne. Na podzim jsme sehnali za deset káčé poslední díl dračí série Eragon a spol., takže nepravidelně opět čtu první díl, abych se postupem času dostala i k tomu neznámému zelenému (ne že bych si ty předchozí díly nějak zvlášť pamatovala).


 
 
  


Pracuji... Mám za sebou aktivní šicí období. Bodejť taky ne, když mi Ježíšek přinesl takový parádní kufřík na šicí serepetičky. Jen se proti švadlence na obrázku držím dost při zemi. I když Pana stroje mám určitě vymakanějšího... K Ledovému mužíčkovi jsem se dostala opravdu až po Vánocích, jak m. správně předpokládala. Snad ho dokončím ještě tuto zimu. Schválně nepíšu letošní, za den to asi opravdu nedám.

Plánuji… pokročit s Panem strojem k dalšímu levelu. Uvidíme, jak mi to pude. A taky další várka mydlinek čeká, jen ještě pošpekulovat na voňavé přísadě.

Top obrázek
 

1 komentář:

  1. Ať se Vám všem Mezi kopci v novém roce daří přímo fanfárově, šťastně a vesele :-D
    Zdravím, Radka

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *