středa 11. listopadu 2015

Na svatého Martina

 
 
 

 Vydali jsme se na svatomartinský trh. Prostranství příliš malé, občas to chtělo se ke stánku prodrat pomocí loktů.
Samé dobroty kolem, téměř předvánoční atmosféra.
Za čtrnáct dnů repete při rozsvěcování stromečku. Těsím se.
M. neodolal voňavé klobásce, já si koupila sušenkové vykrajovátko; upečená sušenka se dá upevnit na okraj hrnečku s kávou nebo čajem. Juch!
Těsto už je v ledničce, na sobotu budou spešl sušenky.

 
 

Ještě v sobotu jsem upekla svatomartinské rohlíčky podle tohoto receptu. Ty byly mňamózní. Po uležení na druhý den k snídani chutnaly ještě lépe. Plnila jsem marmeládovopovidlovou náplní,
kterou mám v oblibě hlavně na babiččiných bélešcích.
Recept je jednoduchoučký, pekla jsem z poloviční dávky.
200 g mouky, 1/2 másla, bílý jogurt (namísto drahé smetany).
Hotové upečené rohlíčky doporučuji opravdu obalit v cukru, mají daleko lepší chuť.
Chutnali nám tak, že si těsto budu dělat do zásoby na víkendovou snídani.

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *