středa 4. listopadu 2015

Y.A - Miluj svůj život a Šedá

 

 Pokračuju v Marťanovi. Plánuje se záchranná mise, tentokrát zaměřená pouze na přepravu potravin. Marsovské brambory totiž vylétly do vzduchu a zásoby jídla se krátí...
*
V naší knihovně mám několik svých Biblí. Čtu je stále dokola. Napřeskáčku. Podle nálady. Podle chuti. Podle potřeby.
Miluj svůj život je jednou z nich. Pro někoho naprostá hovadina. Pro mě kniha velmi vážená a ohmataná. Myšlenky knihy Tajemství jsou i tady. Navíc pro mě sepsané srozumitelnější a přijatelnější formou. Díky této knize jsem otevřela dveře, které vedou do světa, který je mnohem snesitelnější, přátelštější, bezpečnější a plný naděje.
 *
V nekonečnosti života, v němž se nacházím,
je vše perfektní, celistvé a dokonalé.
Své tělo vnímám jako dobrého přítele.
Každá buňka mého těla mají Božskou Inteligenci.
Naslouchám, co mi říká, a vím, že je to dobrá rada.
Jsem vždy v bezpečí a božské síly mne ochraňují a vedou.
Toužím po zdraví a volnosti.
Vše v mém světě je v pořádku.

 

 Můj letošní dlouhodobý projekt - deka Šedá myška - se už stal součástí všedního i svátečního dne. Každý den ždibíček nebo i pár řad, podle nálady a času. Stala se nepostradatelným relaxačním pomocníkem. Když sednu k šedým háčkovánkám, už vím, že všechno je v pořádku, den zmírní své tempo a já můžu zařadit na vedlejší kolej.
 ♥
Můj svět je bezpečný.
Vše je tak, jak má být.

 
http://www.gsheller.com/2015/11/yarn-along-252.html 

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *