neděle 1. listopadu 2015

Ze zahrady

 
 
 
 

 Dnešní slunečné odpoledne jsem strávila na zahradě. Levandule, růže, chryzantémy - všechno v květu. I když ty levandule mají jen sem tam nějaký kvítek. Ale i tak, je listopad a ještě si to vesele fialoví. Konečně jsem dochystala záhonky na zimu, vyplet, zastřihnout, hotovo dvacet. Nakonec jsem ještě přesadila z Krakonošova velký keř rozmarýny a přestěhovala ho dovnitř na schodiště. Snad mi vydrží, bylo by ho škoda. Teď se celou chodbou line omamná vůně Středomoří.

 
 

Po příchodu to chtělo horký pečeňák s rumem. Za oknem to slunko vypadalo náramně, ve skleníku pětadvacet, ale na zahradě mě to slušně vyfoukalo. Marné, slůňato už je zubaté. Nakonec mě čaj zahřál. A vlastně i čtivo. Na Marsu přituhuje. Napínavé to je jak "malý gatě". No, s hlavním hrdinou bych neměnila. Zlatá Země!
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *