úterý 20. února 2018

Má čtenářská výzva I

 

 10. kniha s tematikou moře

Terry Pratchett


Nemám ráda knihy Terryho Pratchetta. Nějak nemůžu přijít na chuť jeho zvláštnímu smyslu pro humor, či spíše ironii. Netuším, co všichni mají na Pratchettománii.

Tahle kniha je ale jiná. ÚPLNĚ.
Koupila jsem si ji ve výprodeji za stovku a téměř rok ležela bez povšimnutí v knihovně. Nějak jsem na ni pořád neměla náladu.
Až pak... Jednou...
Vzala jsem ji do ruky v podstatě díky této výzvě. Hodila se mi "do počtu". Vzala jsem ji tedy do ruky a četla a četla... Jistě, začátek je trochu drsný. Alespoň pro mě, poslední dobou jsem dost háklivá na téma smrt. Ale vydržela jsem. Vyplatilo se.

Tolik zajímavých myšlenek na bílých stránkách. Nevěřila jsem, že je to Pratchett. To nemůže být Pratchett.

Není to klasická robinsonáda. Možná škoda. Představovala jsem ji, jak by to vypadalo, kdyby Mau a Dafné zůstali na ostrově úplně sami.

Každopádně i tak se mi kniha moc líbila a jsem ráda, že jsem si ji koupila a nakonec i přečetla. 

Hodnocení: ☻☻☻☻☻ (5/5)
Splněno: 2 z 20

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *