pondělí 26. března 2018

Jarní bezprsťáčky

 

I má kamarádka má brzy narozeniny a já přemýšlela, co pro ni vytvořit. Je vášnivá turistka, a tak se tyhle bezprsťáky budou do letošního chladného jara hodit.
Alespoň při večerním návratu domů, případně při brzkém startu...

 

Název: Bezprsťáčky "Chladné ráno"
Technika: háček, dlouhé sloupky provlékané zepředu a zezadu,
řetízková oka, krátké sloupky (na obháčkování)
Příze: Merino Vlnap
Barva: 14810 modrošedá
Háček: 4
Spotřeba: 1 klubko a chloupek
Rozměry: 12 cm x 9 cm

 

Návod jsem našla TADY.

S touto technikou jsem pracovala úplně poprvé. Ze začátku mi přišla docela obtížná - především dlouhý sloupek nabíraný zezadu. Ale jak jsem do toho pronikla, šlo to překvapivě snadno. Nic těžkého to není a moc mě to bavilo.

Zjistila jsem,  že u tohoto merina to chce použít háček 4. Zkoušela jsem to i s pětkou, ale vzorek skoro vůbec nevynikl.
 Také otvor na palec jsem si trošku uzpůsobila. Připadal mi příliš široký. Místo osmi řetízkových ok jsem háčkovala jen šest.
 Nakonec jsem bezprsťáčky obháčkovala z obou stran krátkých sloupkem. S tímto zakončením vypadají daleko upraveněji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *