úterý 20. března 2018

Srdíčko a trocha moudra a zeleně

 
 

Když ne muškáty venku, tak alespoň doma. Tenhle vyrostl z maličkého výhonku, který jsem ušetřila při podzimní likvidaci truhlíků. Chtěla jsem vyzkoušet, jestli vydrží. Mile překvapil a zpříjemňuje mi svou nezaměnitelnou vůní listů celou zimu.
 ♥
Poslední dobou stále častěji nakukuju na moudra knihy Denní naučení od Rhondy Byrne. Koupila jsem ji ve výprodeji a jsem za ní moc ráda. Dokáže neuvěřitelně povzbudit.
Kdo zná Tajemství, ví...

 
 
 

Má sestra měla svátek a tak přemýšlím, čím bych ji potěšila. Samozřejmě mě hnedle napadlo něco uháčkovat. Času mám momentálně dost, jsem marod a naštěstí ne tak velký, abych mezi záchvaty kašle neudržela háček v ruce.
Pustila jsem do tohohle srdíčka, které jsem našla TADY. Poprvé za můj háčkařský život jsem háčkovala popcorn. Jů, to je roztomilé.
Samozřejmě došlo na párání. Napoprvé mi z popisu vůbec nebyl jasné, jak ho vytvořit, a v další řadě se projevilo, že jsem ho udělala špatně.
Srdcato je docela rychlovka. Už přemýšlím nad dalším do páru.

 
 

Na kuchyňském parapetu mám takovou minizahrádku. V plastové mističce mi tu roste petrželka. Kdysi jsem úplně zapomněla na petržel v ledničce a ta začala rašit. Bylo mi líto rašící koneček při oškrabávání vyhodit, tak jsem ho dala do vody. "To ti zhnije," tvrdil muž. Nezhnilo. Naopak. Bujná zelená vegetace úžasně roste a ještě úžasněji chutná v polévce nebo na chlebu s pomazánkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *