pátek 24. srpna 2012

Anna ze Zeleného domu

od L. M. Montgomeryové

Včera jsme vykradli knihovnu. Chachá! A naši rozšířili asi o 70 knížek. Chachá! Celý regál s Wilburem Smithem. Chachá! A skoro celý se záhadami...





Mezi knihami, které už byly hooodně přebrané, jsem našla takové skvosty jako Vzkaz v láhvi, africké romány od Woodové a DOKONCE i Annu ze Zeleného domu i s pokračováním.
A tak byl včerejšem ve znamení četby. Je to ta pravá knížka pro tohlecto podivné období. 
Úžasná postavička, tahlecta Anna s H. :o). 



Hlavně její hrátky se slovy:

hřbitov pohřbených nadějí
muškát Krasavec
Stříbrné jezírko
nekonečný, věčný, neměnný
spřízněná duše
údolí Fialek...

... a její nadšení pro věc



2 komentáře:

  1. Jéééé, takže jste měli včera super den. Já když si občas nesu domů knihu, když se mi podaří nějaký poklad najít, tak z ní mám větší radost, než kdybych si nesla třeba diamanty. :-D
    Knihy miluji, miluji tu chvíli, kdy jsem jen já a kniha. :-)
    No tak to přeji mnoho příjemných dnů se všemi příběhy. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížky jsou rozhodně lepší než diamanty! A chvíle s knížkama si užívám, jsou to úplně jiné a nevšední světy. Díky za ně. Televizi k životu nepotřebuji, ale knihy ano. :o)

      Vymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *