středa 8. srpna 2012

Prostě tak... ♥

I takto může u mně vypadat žehlení. Kapky vody na žehlícím prkně a vůbec se mi nelení letět pro foťák. Jsem sice ohnivé znamení, ale myslím, že mám v sobě i hodně z vodních a vzdušných znamení. 
Takže moje nej: koukání do ohně, kapky vody a obloha.





Pak taky šitíčko a vdechování té kouzelné sladké vůně levandule. Ani se mi nechtělo umývat ruce, po tom, co jsem plnila pytlíčky. Už voní ve skříni. Další várka roste! Dokonce mi jdou na květ i sazeničky, které jsem dostala jako malé a zasadila je teprve letos.



A překvapení ze schránky. Sbírka sov se pomalu rozšiřuje a to také díky Šárce. Kují, mrk mrk. :o) Tato bude cestovní... Na můj vandrbatoh... ☼ Už se brzy podívá do světa!



Díky za Vaše návštěvy!
A já jdu čtverečkovat...
... zasvěcení ví :o)



1 komentář:

  1. Jitu, ty kapky jsou fantastické! Tak jak třeba ty ráda koukáš do ohně, já zase miluji pohled do vody! Jsem rak, tak se není čemu divit!!!! :-)
    Jituš, to mi řekni, jak ty to děláš, že i nitě vyfotíš a je hotový obraz?!!!!? :-)
    Látka na pytlíčky je skvělá - strašně moc se mi líbí. :-) A levandule opravdu nádherně voní - díky Petí!!! :-) Poslala mi levandulové paličky a to je nádherná a uklidňující vůně. :-)
    A Jituš - nemáš zač!!!!!! :-) ;-) Jsem ráda, že splnila svůj účel. ;-)

    A ano vím vím a těším se, až čtverečky dokončíš a vyfotíš to celé. ;-)
    Měj se náááááádherně. :-)

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *