pátek 3. srpna 2012

Domkem nedomkem (2)

Právě… jsem dojedla oběd. Dnes něco lehčího, protože mě posledních pár dnů pobolívá žaludek. Takže nejdříve jsem si pošmákla na žaludečních kapkách a pak jsem si dala těstoviny s rajčaty a balkánským sýrem. Dobrý to bylo. Sýr je dostatečně slaný, takže jsem ani nemusela jídlo nějak kořenit. 
Venku… je dnes pod mrakem. Vypadá to, že jsme dostali čas na oddech od horkých dnů.
V domku… jede pračka, dala jsem se do praní dek a polštářů. Bude voňavo! ☼
Na balkoně… je čerstvě zameteno. Máta se má čile k světu, jedna má dlouhatásnké výhony a hledá místečko, kam by se ještě zakořenila. Naštěstí na druhou stranu než jsou ostatní květináče. I jahůdkám se daří, zase se tam objevují žlutobílé květy a večer si můžu pochutnávat na minipidijahůdkách. Příští rok jich musím pořídit víc a dám je i na zahradu.




Na zahradě… jsem byla zrovna dnes ráno plevelit. Všechno se rozrůstá, dokonce i můj fialový záhon, kam se mi podařilo přikoupit další sazenice. I na balkoně v minipařeníčku lezou další rostlinky. Příští rok to vypadá na lilaléto! ♥
Benji… dnes se zájmem sledoval Čertíka, jak si hraje s ulovenou myší. Čekala jsem, že po něm bude pochtívat, ale naštěstí má dost rozumu, aby myši nežral. Jen seděl a koukal... Dobrý! :o)
Dnes… to bude určitě zase nádherný den. Jak jinak?!
Pracuji… na pytlíčkách na sušenou levanduli, večer musím sklidit další várku. U nás se rádo používá "bárku", i když je to úplná pitomost. :o)))
Tvořím… ano, ano, teprve budu... 
Právě čtu… Sáhla jsem opět po Lexikonu lektvarů paní Daneové. Tahle knížka mne asi nikdy neomrzí.
Plánuji… upéct koláč - nový recepis, tak snad se dílo podaří.
Top obrázek…
Barvy jdou k sobě parádně! Je to dobrý...


Mějte žůžo víkend


7 komentářů:

  1. Ahoj Jitu, moc Tě zdravím!!! Užij si krásný víkend!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jitu, i tobě krásný víkend. A ať se vše podaří, tak jak máš v plánu ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš,to je krásné počteníčko ve tvém deníku.Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jituš!
    To je krása! Moc nádherné počtení. :-) Hrozně se mi líbí, jak umíš ten den nádherně popsat - úžasné! :-)
    Uháčkovaný ptáček je nádherný - barvy jsou dokonalé, náramně lahodí mému oku. :-)
    A strašně moc se mi líbí:
    Tvořím...ano,ano,teprve budu...!!!!!!!! Úžasné! A já se opět těším na výsledky tvého tvoření! ;-)
    Jituš, měj krásný den! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké ráno Jituško..
    Krásné počteníčko :o)
    Tak hezkou plavbu dníky , kapitáne!!
    Ptačus nemá chybu mrk

    OdpovědětVymazat
  6. Moc moc díky za Vaši návštěvu, udělala mi radost. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Když čtu, jak jsi pěkně vyplela záhonek, připomínám si, že bychom se na to u nás měli také vrhnout. Náš záhon už téměř splývá s trávou, kolik je tam plevele! :-D A nikomu se do toho pletí nechce a nechce.. :-D Chudák záhonek... :-( :-D

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *