pondělí 19. listopadu 2012

Bacila bacila zázvorem

Inspirovala jsem se u Lenky
(děkují)
... a připravila si skleničky se zázvorovým medem



Zatím jen dvě miniskleničky na vyzkoušení. Krom toho, med dochází, když tak budu muset dokoupit. 

Akorát nevím, Leni - zamíchat, nezamíchat? A použití? Předpokládám do čaje nebo po lžičkách při nachlazení. 



6 komentářů:

  1. Ahoj Jitu, tak tenhle recept hned využiju:) Právě jsem "povolovala" med do perníčků a zázvor mám stále doma. Dělám si z něj čaj a s citronem a medem je vynikající! Jen se ještě přijdu podívat, jestli jsi vypátrala, jestli se to má zamíchat nebo ne. Díky za nspiraci!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad, jen nic pro mě. Jelikož jsem alergická na med, tak mám zase smůlu. :-D
    Tak hlavně toho bacila nepusť dál. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem ráda, že ho taky využijete. Jen doufám, že se tu Lenča zastaví a poradí co s ním. Já ho určitě využiju do čaje. Mňam, to bude dobrota. Bacil mě zatím nepotkal, určitě to bude dobrá prevence. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, tak jsme to tady dneska omrkla a přijdu zas!
    Přeju hodně zdraví a pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *