sobota 24. listopadu 2012

Bez přezůvek

... aneb v království skřítků




Generální úklid schodiště za mně dneska vzala četa mým chodbových skřítků. Jsou to pěkní raraši, ale čas od času jsou taky k užitku. Otřít pověšené obrázky, vysát, pozutírat prach ze zábradlí a vytřít bylo pro ně hračkou. Ale "horní patro" schodiště jsem si musela uklidit sama, prý "... aby se ti nezkrátily žíly". 
 
"rekonstrukce" proběhla v létě
a stále se to neokoukalo



Mezipatro obývá Jahůdka. Je to spolehlivá skřítka, neustále svou lopatičkou kypří hlínu v květináčích a tak se zde mým květinám výborně daří. Od té doby, co jsem sem přenesla vánoční kaktusy, rostou jako houby po dešti. Bílý mi zrovna začal kvést. Kdesi jsem se dočetla, že jakmile začnou tyhle kaktusy kvést, nesmí se s nimi hýbat. Shodily by totiž hned květy. Chodím kolem něho téměř po špičkách.



O dolní patro se starají hned dva skřítci. Karkulka (podle čepičky) a Štístko - ten má neuvěřitelné štěstí na všemožné pády, neustále má odřené kalhoty. Na dobré náladě mu to však neubírá a lumpačí o 106. Nenápadně mi schovává boty nebo čepice. Rád si také pochutnává na krému na boty, jeho spotřeba je u nás obrovská. :o)
















Tak jsem si s Vámi trošku odpočinula a jdu zase háčkovat nebo mastit karty?! Ale o tom zas někdy příště.


A jak je to u Vás, uklízíte před Vánocemi a máte nějaké pomocníky?


Užijte si sobotní večer podle Vašich představ




2 komentáře:

  1. Jituš, krásné pomocníky máš, jen co je pravda. :-)
    Líbí se mi jejich jména. :-) A pomohli ti s úklidem jen co je pravda. :-) Já mám doma hlavně jednoho černobílého pomocníčka. :-) Ano! Kenny!! Ten nesmí o nic přijít a všude mi pomáhá. Děsím se vždy chvíle, kdy se vzbudí - když balím Vánoční dárky! Umíš si představit tu spoušť od něho! těch proděravělých balících papírů od jeho drápků. Těch ožužlaných stuh od jeho nenechavých zoubků!!! Je to prostě POMOCNÍK za všechny prachy!!! :-DDDD

    A s tím kaktusem je to pravda. Také doma máme přímo tento Vánoční kaktus (máme ještě jiný), nám tedy kvete růžovobíle, ale jak s ním pohneš, opravdu mu květy opadají a pak třeba nějaký čas nevykvete. ;-)
    Takže, jak začne vyrážet poupátka, tak na něj jen šeptem. :-)

    Krásnou neděli přeji. Mimochodem - náááááádherné fotky. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. On je stejně nejlepší vysavač a hadr. :o) Ti taky zastanou spoustu práce. Dřív to ženy měly v domácnosti hodně těžké...

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *