neděle 18. listopadu 2012

Domkem nedomkem (5)

Právě… jsem doháčkovala svou první minidečku pod květináč. A dokonce v téměř rekordním čase! Předlohou mi byla ta od Blanky (díky, Blani), ale sem tam jsem si "zašmodrchala" i podle svého gusta.



Venku… už je tma. Ještě stejně musím vyběhnout, Elias potřebuje nový pelíšek a taky kousek jabka.
V domku… pokračuje velký úklid, který započal už začátkem měsíce. Neříkala bych tomu přímo vánoční, spíše je fajn alespoň jednou za rok utřít prach i tam, kde to hadr nevidělo hooodně dlouho. Domkem se šíří nejen vůně vyprané záclony z verandy, ale i chlebíku. Dneska jsem zkoušela tento:

Kmínový chleba
350 ml mléka
1 lžíce octa
1-2 lžíce oleje
500 g mouky
1 lžička kmínu
2 lžičky soli
1/4 kvasnic
troška cukru

se sýrem a vajíčkem natvrdo
coby večeře



Na balkoně... mi stále roste máta. Musím nasušit a přidat do skleničky s čajem.
Na zahradě… je všechno uklizeno, před mrazy už dáme jen folii na bylinky a levanduli.
Benji… už zase připomíná svým vzezřením spíše lva než psisko. Momentálně hledáme modrý míček. Ano, určitě je ve sklepě. Vždy když se otevře poklop, aby se mohlo jít ke kotli a zatopit, je otázkou času, než se nad dírou objeví Benji s míčkem v tlamě. Pak ho pustí dolů. "Paničko, přines!" Asi zkouší gravitaci nebo já nevím... :o)
Pracuji… Pro dnešek už stačilo, musím si něco nechat i na zítřek.
Tvořím… - no jasně že jo. Jinak by to ani nešlo. ♥
Právě čtu… jeden z návodů na háčkování. Pro změnu...
Plánuji… teď zrovna nevím, musím se podívat na svůj megadlouhý seznam.
Top obrázek…

Vykvetla mi!
A to jsem si myslela, že je po ní...
 

A zítra pondělí!
Tak ať to odsejpá...
Aby tu byl zase další víkend!
 ◦◦♥◦◦


 

4 komentáře:

  1. Jituš,teda,ty jedeš ...pléd a hnedka zase dečka.
    Chlebík vypadá krásně.Mrknu se do svých receptů a jestli jsem tenhle nedělala,určitě ho zkusím.
    No a s vajíčkem natvrdo bych si ho dala třeba hnedka.
    A orchidejka ti kvete překrásně!!!
    Jituš,krásný večer a příjemný start do nového týdne!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pléd a dečka, toho zas tak moc není. Ty jsi na tom podstatně lépe, Blani. Naštěstí jsi mi dobrým příkladem, takže mé ručky nezahálí.
      Problém je, že mě děsně zdržuje zaměstnání - z práce do práce, část odpoledne díky práci taky v tahu... Asi budu muset zůstat doma, abych stihla všechny své kreativní plány! :o)))

      Vymazat
  2. Jituš,
    víkendu se dočkáš natotata! Já budu mít ve středu perný den - jdu k zubařce, tak jen doufám, že nic nenajde. :-x

    Děčku jsi uháčkovala krásnou - přesně, i já jsem si jí háčkovala podle Blanky a háčkovala se skvěle. :-)

    Jééé, takže Eliáš dostane nový domeček? No to se podívejme, ten se má. :-)
    Chichichi - prý jako lev! Benji, kdyby jsi mohl teď paničku slyšet. ;-)

    Chleba vypadá skvěle a se sýrem já tuze ráda. ;-)
    Orchidej je nádherná, vidíš, ty jsi jí už pohřbívala, tak ti ukázala, že je ještě plná sil. :-)

    Měj se krásně Jituš a ať ten pracovní týden výborně začne. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naše zarostené lvisko vážně nejde poznat! Ale stříhat se nemůže, protože bývá i venku.
      Co se týká věcí na odpis, v tom jsem po mamince, ta by pořád něco vyhazovala! :o)
      Teď jsem začala vyhrožovat fíkusu, že jestli se "nezvetí", "tak pude". Tak se mě snaží uchlácholit a vyhazuje nové lístky, tož uvidíme, jak mu to dlouho vydrží. Orchidei jsem taky vyhrožovala... ;o)

      Vymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *