pondělí 31. prosince 2012

Barevné kytí

Tak tu máme poslední den v roce. U nás je krásný den, využila jsem slunečného počasí a vytáhla sebe a Benjiho trochu se provětrat. Foťák jsem si tentokrát nebrala a obrázky ukládala přímo do paměti. Stopovali jsme zajíce, který skákal jak klokan, pozorovali zmrzlou trávu a kochali se zamlženým horizontem. 
Přípravy na večer ještě nezačali. Neplánujeme nic speciálního - pár dobrot, okoupané psisko a zábava s hrami. Teď si to ještě užíváme, každý večer hrajeme něco jiného, ale jako bude po svátcích, pak už se asi tak často "blbnout" nebude. A třeba zrovna jo, jako novoroční předsevzetí je to prima.

Jak Vy slavíte silvestr?
 
Před pár dny jsem hledala něco nového na háčkování. U Elealindy jsem našla návod na jednoduchou kytičku, kterou jsem prostě musela vyzkoušet.





Takhle vypadá neupravená barevná verze bez poslední řady. Hned jsem využila hotové kvítko jako ozdobu dvířek kuchyňské linky. Malinko se mi nelíbí ta modrá řada. Přemýšlela jsem, jak to vylepšit. Pár párání...






... a také kombinování barev a výsledkem jsou žluté kytičky s růžovým nebo modrým okrajem. První až třetí řadu jsem ponechala tak, jak ji uvádí Elealinda. Ale další dvě řady jsem si malinko upravila. 

Čtyři řetízková oka a krátký sloupek do čtvrté dírky a v další řadě kombinace jednoho krátkého sloupku, třech dlouhých a opět jednoho krátkého. Okvětní lístky se trošičku zvedly, ale to se mi právě líbí. 


Tři kytičky jsem pověsila na háček poličky, chtěla jsem ze všech původně girlandu, ale nebylo to ono. Zbylé dvě růžové jsem chtěla sešít, ale sešitím ztratily okraje, takže potom vypadaly spíše jako šišaté kouličky než květinky. Tak jsem jim jen našila knoflík a nechala je samostatně.



Teď jen juknu na chvilenku k Vám a pak už půjdu něco dělat... :o)



2 komentáře:

  1. Wunderschön geworden sind sie, Deine Blumen, und so schöne fröhlich helle Farben!!

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad Jitu. :-)
    Moc pěkné kytičky. :-) Mě se líbí, jak si je ještě dotváříš k obrazu svému. :-)
    Příjemný den ti přeji. :-)

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *