sobota 15. prosince 2012

V realitě i mimo ni ▪





Večer v přítomnosti mým oblíbenkyň a oblíbenců. Šmodrchání a uzlíkování, háčování a šití... Myšlenky si brouzdají po svých vlastních líniích... Za doprovodu Norah J. a Zuzany N. Bez těchle dvou už to prostě nejde. Alespoň jednou denně. Závislost jak hrom! ♥


S hrnkem horkého zázvorového čaje se zázvorovým medem (to je síla) a přítomnosti teplého plamínku měsíčkové svíčky vznikají nápady a možné kombinace - co a jak a s čím... Na úkor dokumentu na dvojce, ale nelituji. 
Bylo to příjemné setkání. Beze slov, ale jen moje.
Zas jsem kousek dál v mých plánech a blíž k cíli. :o)





4 komentáře:

  1. Jituš,
    já tvé myšlenky miluji. :-) To jsou nádherné korálky. :-) Já prostě musím - PŘEKRÁSNÉ fotky!!!!!!!!!! :-)

    Jsem nesmírně zvědavá copak to tvoříš - tedy jestli nám to prozradíš. Ale vím, že to bude krása. :-)
    Norah J. mám také velice moc ráda a Zuzanu S. taktéž - obě dvě mají krásné písně a nádherné hlasy. Nyní poslouchám Tori Amos (Night of Hunters) a je to tedy také pecka! Naprostá krása - písně na zasnění a zklidnění. ;-)
    Jituš, měj krásný třetí adventní víkend. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Chichi, ty píšeš Zuzany N. a já Zuzany S. Ale nevadí, obě dvě se mi líbí. :-) Hlavně tedy jejich písně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prozradit samozřejmě nemůžu... ;o)
      Budu muset zjistit, kdo je to ta Tori, díky za tip, snad se bude líbit i mně.

      Vymazat
  3. Ahoj Jitu, to byl pohodový večer, z jeho popisu dýchá pohoda a mír v duši:-)

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *