středa 14. srpna 2013

Semo tamo fimo

Fimování
...toť obecný název pro činnost, které jsem nakoukla pod pokličku a která mě začíná bavit. "Fimuju", i když ve skutečnosti používám cernit. Každopádně slovo "cernituju" říkat nebudu, to zní, jako kdybych cementovala. :o) 
Konečně jsem se do toho pustila, ač materiál i nudlovač mám doma už od zimy. Potřebovalo to prostě uzrát, no... I s háčkováním to bylo podobné.

 

Pravděpodobně k tomu přispěla i Kačaba a její častý dotaz, zda jsem už něco vyrobila a z velké části i návštěva korálkárny. Náramky z korálků jsou má krevní skupina už dlouho a doplňky z cernitu na krk nebo cernitové korálky - to jsou jedinečné a originální ozdůbky.


Takhle vypadala obloha u nás odpoledne...

 

...když jsem dělala fotky mého výtvoru.

 


Až teď mi při prohlížení fotek připadá nebe i kolečko docela podobné. Vyrobila jsem k němu i dva náramky na zápěstí. Korálky jsou navlečené na pružence a kolečko je opatřeno voskovanou šňůrkou, která jde zkrátit / prodloužit - podle libosti.

 


Všechny tři kousky jsou dárek pro Vás. 
3 v 1. 
Jen tak. 
Pokud se Vám líbí a chtěli byste ho pro sebe nebo pro někoho blízkého, napište si o něj v komentáři. 
Do neděle 18. 8.



6 komentářů:

  1. Jituš,vidím,že ses do toho dala s vervou a že tě určitě i baví.Taky jsme z Fima s holkama už všelico uplácaly,ale nemám všechny ty potřebné pomůcky,které vídám,když se třeba do Loskutáka vypraví paní Brýdová.O cernitu už jsem slyšela,ale ještě jsem ho nikde "nepotkala".Budu muset mrknout.Jinak korálkárnu máme u nás jen jednu a ceny se mi zdají vysoké.
    Výsledek tvého tvoření se mi líbí a určitě vše unosíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na stránky M. Brýdové chodím teď velmi často, Blani. Okukovat co a jak. Myslím, že úplně stačí i skleněný váleček. Jenže já jsem na něj nikde nenatrefila. Až teď, když mám nudlovač. Na druhou stranu, ten je senzační, nemůžu si ho vynachválit.
      Korálky se mi taky zdají drahé. Sem tam natrefím na nějaký levnější kousek, třeba pytlíček s 20/30 a ten hned beru. Hlavně dřevěné, ty miluju.
      Díky za pochvalu. :o)

      Vymazat
  2. Ahoj Jitu! :-)
    Jak já ti rozumím! :-) Také mám doma spoustu Fimo hmoty a Cernit! Ještě bych chtěla vyzkoušet i jiné polymerové hmoty! :-) Tak uvidíme. :-) Zrovna nedávno jsem z Fimo tvořila a už se těším, jak zase budu tvořit. :-) Jediné, co mě ničí, tak to mačkání Fima než se z něho stane "žvýkačka", vždy mě z toho potom děsně bolí ruce. :-) Ale výsledek vždy stojí za to! :-)

    Šperky jsi vyrobila nádherné! Strašně moc se mi líbí to kolečko jako řetízek! :-) Také bych si ráda někdy takové vyrobila, ale pořád nevím, jak na něj a chybí mi mlýnek! Už jsem na něj u nás koukala, tak třeba Ježíšek přinese! :-)

    To víš, že by se mi sada moc líbila, ale je to strašně těžké, si je tak napsat: "Jitko, chci jí!" :-) To prostě neumím. ;-)

    Měj se nádherně a tvořivě! :-)
    Ahooooooooooooooooooooooooooooooooj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem, Šári, fimo ještě v ruce nedržela. Cernit je na rozpracování ideální a navíc levnější, tak proč kupovat fimo. Ty jsi na fimotvorbu šikulka, to vím. :o)
      Ježíškovi napiš, určitě mlýnek využiješ.
      A že je to těžké si o modrásky napsat? Ale běž, vždyť o nic nejde. Kdybych je nechtěla darovat, tak je nenabízím.
      Díky za návštěvu a měj se hezky.

      Vymazat
  3. Traumhaften Schmuck hast Du da hergestellt, Jitu!! ♥ Der Donut ist wunderschön geworden, und Perlen liebe ich auch immer sehr. Schade daß sie immer so teuer sind, aber das sind ja leider viele Bastelsachen. Ist es bei Euch auch so? Ach und ich sehe, Du hast eine Nudelmaschine, um Fimo zu plätten, richtig? Vielleicht hole ich mir auch beizeiten mal eine :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. So, da bin ich nochmal schnell mit dem ganz wichtigen Satz: Jaa, ich möchte die hübschen Schmuckstücke auch gerne haben!! Ich fürchte nur, daß mir die Armbänder vielleicht zu eng wären, da ich recht kräftige Handgelenke habe. Aber der tolle Donut paßt ja auf jeden Fall!! Vielen Dank für das tolle Giveaway, liebe Jitu, ich versuche mein Glück =)

      Vymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *