pondělí 19. října 2015

Jablečný džemík

 
 
 

Letos zavařuju s pektinem podle Blanky Milfaitové. Nejsem žádná její fanynka, knížku jsem si přečetla se zájmem a pektin jsem vyzkoušela z čiré zvědavosti. Pravda je taková, že tak dobré marmelády jsem ještě nikdy neměla. Takže proč ne.
Na její recept na jablečný džemík jsem se těšila a hned co u sadaře začali prodávat bohémky, kula jsem plány.
Místo doporučených vlašských ořechů jsem dala raději oblíbenější mandlové lupínky. Do tohohle receptu pektin vůbec nepřijde, karamelová šťáva se vypařila po zmiňovaných dvaceti minutách vařeních. Džemík chutná výborně a ta vůně!

Jen mám teď problém s určením mé nejmilejší marmelády. Je to rybízová, malinová nebo jablečná?

Už vím.
Má nejmilejší marmoška je rybízová, malinová a jablečná.

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *