středa 14. října 2015

Y.A - Společenstvo prstenu a bezprsťáky

 

Jsem hrdou majitelkou ilustrovaného vydání Pána prstenů. První díl je z roku 2001 a díky ilustracím Alana Leeho je čtení opravdu požitek. Předchůdce Hobit patří mezi mé nejmilejší knihy. Film jsem doposud neviděla a určitě ještě dlouho neuvidím. Nechci si totiž zničit vzpomínky na jednu z prvních KNIH mého dětství. Dodnes vidím to léto, kdy jsem Hobita četla. Dlouho do noci. S malými přestávkami. Od té doby knihy miluju. 
Pánovi prstenů jsem odolávala dlouho. Vlastně až doteď. Společenstvo Prstenu Hobita hodně připomíná. Mám ráda Tolkienovy popisy. M. je nemusí a Hobit ho vůbec nebaví. Kdysi jsem viděla kousek filmu a docela se bavím tím, jak je osekaný. Třeba k elfům se Frodo v knize dostává až skoro na dvousté straně!

 

Pletací rámeček a bezpsťáky. Parádní záležitost. Chce to ovšem tlustší přízi třeba Yetti a podobné. Až u téhle tlusté vlny vynikne vzorek a nevykukuje kůže - u bezprsťáku jev nežádoucí. :o)
Prácička rychle odsýpá, což mi vyhovuje. Vánoce se blíží, takže se můžu směle realizovat.
Návod TU.

http://www.gsheller.com/2015/10/yarn-along-249.html

2 komentáře:

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *