úterý 29. prosince 2015

Žůžo den

 

Na začátku prosince jsem se zúčastnila soutěže na Janině blogu. Tehdy jsem popisovala, jak by vypadal program mého volného dne, kdy bych nemusela nic dělat, jen to, co bych chtěla. Tehdy jsem si říkala, že hned v sobotu si uděláme takový fajn den. Ale nevyšlo to. Zato to vyšlo dnes a bylo to milionkrát lepší, než jsem si vysnila. Už včera večer jsem si usmyslela, že dnešek bude výjimečný.
A byl. ♥

 
 

Ráno dlouho v posteli. Svátky si ve válení užíváme na stodvacet procent. Jsme přeci medvědi. Před svítáním nás z brlohu nikdo nevytáhne.

 
 

Po snídani přečíst pár stránek rozečtené knížky, prolistovat časák a uháčkovat kousek Šedé. Přibývá náramně. Už si s ní můžu zakrýt nohy, když háčkuju. Hřeje.

 
 

Ke kofíčku domácí šušenku a po kofíčku do naší oblíbené restaurace. Přece nebudeme v tak fajnový den vařit. Pochutnali jsme si oba. Já na kuřeti, M. na prasátku.

 

A kam se vydáme na výlet? Ten jsme už měli naplánovaný ráno.
Přece do zoo na slony a opice!

 
 
 
 

Počasí nám přálo. Slunko sice nesvítilo, ale nebylo až tak zima a vždycky jsme se zahřáli v nějakém pavilonu. Sloni a opice, žirafy, zebry, lvi a tučňáci, hyeny a papoušci... Horká čokoláda a kapucín na rozehřátí...
Vydrželi jsme celé odpoledne.

 
 

Nejvíce se nám líbili samozřejmě rejnoci. V jejich pavilonu jsme strávili hooodně dlouho - na cestě tam i zpátky. Nejdříve jsme je ostýchavě hladili, pak i krmili a šimrali. V menším bazénku máme kámoše Flíčka a Desítku. Ten za námi připlouval na dobrovolné pohlazení.
Prsty rozmočené ze slané vody.
Malý plyšák na batoh na památku - 10.
Zážitek na mnoho dní!

 

I večer jsme si užili. Mňamózní obložený talíř a k tomu Melicharova bota. A háčkovánky v tichu pozdního večera.
Paráda!
Děkujem!
 ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *