úterý 10. ledna 2017

Bačkorky II

 
 

Háčkované papučky hotovy. Vlastně už jsou hotové dávno. Jen nebylo to správné světlo na to, abych je vyfotila. Za tu chvilku už jsou "zajeté" a ošoupané, takže budu muset brzy vytvořit jiné.



Návod jsem si půjčila od Bandorky, papučky docela rychle přibývají, i když já jsem je dělala po chvilečkách, tak to nebylo tak znát. V původním návodu se mi zdály poněkud krátké, takže jsem několik řad přidala. Zase jsem byla chytřejší! :) Teď je mám velké, vytáhly se a skoro je ztrácím. I na šířku jsou mi dost velké, tak jsem obrubu dělala mnohem menším háčkem.
Kámenem úrazu byla i hvězdičková aplikace. Sama o sobě je jednoduchá, ale přišít ji na bačkorku je zážitek. Teda aspoň pro mě. V duchu jsem se proklínala, co jsem si vymyslela za hovadinu. Do druhé se mi fakt nechtělo. Našla jsem maličké srdíčko úplně z jiné příze, které šlo přišít o něco lépe. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *